ID: 331326 | Zgłoś nadużycie
Lada Niva 4x4 terenowa - unikalny stan oraz NIESPOTYKANY przebieg!
Lokalizacja
Brwinów (mazowieckie)
Cena:
19 900 PLN
Nadwozie
Terenowy
Rok produkcji
2011
Przebieg (km)
25900
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Pojemność silnika (cm3)
1700
Moc (KM)
83
Liczba drzwi
2/3
Kolor
inny
Klimatyzacja
manualna
Napęd
4x4
Uszkodzony
Nie
Kierownica po prawej (Anglik)
Nie
Stan blacharsko-lakierniczy
lakier fabryczny
Kraj pochodzenia
Polska
Pochodzenie
krajowe
Oferta dotyczy
sprzedaż
Lakier
Akryl (niemetalizowany)
Numer VIN
XTA212140A1958102
Informacje dodatkowe
Bezwypadkowy
Pierwszy właściciel
zarejestrowany w Polsce
Wyposażenie bezpieczeństwo – pozostałe
Hak
Mam do zaoferowania Ładę NIVA o pojemności 1.7L benzyna z napędem 4x4, 61 kW (83 KM).kupioną w 2011 roku w polskim salonie (faktura zakupu).
Przyjaciel (któremu zrobiłem ogłoszenie) jest pierwszym i jedynym właścicielem auta.
Niva pomimo swoich kilkunastu lat ma WYJĄTKOWO mały przebieg - niecałe 26 tys. km.
Auto było kupione z myślą o wyjazdach rekreacyjnych typu działka lub "na ryby".
Bardzo mocno sporadycznie służyło do przemieszczania się po mieście, gdyż były do dyspozycji w garażu dwa inne auta.
Całość bardzo zadbana (co widać na zamieszczonych obok zdjęciach).
Łada zawsze serwisowana na czas, wszystkie wymiany olejów i płynów robione bez opóźnień.
NIGDY nie miała stłuczki ani jakichkolwiek przygód na drodze, czego sam jestem świadkiem.
Na całości oryginalny lakier - można sprawdzać miernikiem, który niczego nie wykryje.
W listopadzie 2024 lewe i prawe drzwi lakierowane do połowy po zlikwidowaniu ognisk rdzy wzdłuż dolnych krawędzi.
UWAGA! Łada posiada świeżo zrobiony przegląd techniczny (4 marca) oraz świeże OC wykupione na pół roku.
Wewnątrz praktycznie nie ma widocznych śladów zużycia.
Kierownica, przełączniki, siedzenia, tapicerka, podsufitka - wszystko bez śladów zużycia.
Nadkola założone fabrycznie, z nimi Niva była już kupiona.
Podwozie i progi nie posiadają żadnych ognisk rdzy.
Jedynie delikatnie rudy kolor pojawia się na łączeniach segmentów tłumika.
Poza pakietem fabrycznym założony został również elektryczny zamek, jednak pan lakierujący drzwi
przyznał się, że nie podłączył jednej wtyczki. Trzeba to zrobić we własnym zakresie.
Auto posiada również oryginalnie założony hak z podłączeniem elektryki do przyczepy.
Zapraszam do obejrzenia oryginalnych zdjęć, na których widać więcej szczegółów.
Osoby mocniej zainteresowane tematem mogą dostać większą ilość zdjęć, których tutaj nie dało się zaprezentować.
UWAGA!
PO WIĘKSZĄ ILOŚĆ INFORMACJI PROSZĘ DZWONIĆ POD NUMER 533 322 111.
Jestem pomocnikiem właściciela w tej sprawie i ew. umawiam na oglądanie.
Auto stoi w Brwinowie (za Pruszkowem), pod Warszawą.
>> TEL. 533 * * * 322 * * * 111 <<
PROSZĘ DZWONIĆ O NORMALNYCH PORACH - najlepiej w godz. 10 - 20.
Dziękuję i zapraszam!
Przyjaciel (któremu zrobiłem ogłoszenie) jest pierwszym i jedynym właścicielem auta.
Niva pomimo swoich kilkunastu lat ma WYJĄTKOWO mały przebieg - niecałe 26 tys. km.
Auto było kupione z myślą o wyjazdach rekreacyjnych typu działka lub "na ryby".
Bardzo mocno sporadycznie służyło do przemieszczania się po mieście, gdyż były do dyspozycji w garażu dwa inne auta.
Całość bardzo zadbana (co widać na zamieszczonych obok zdjęciach).
Łada zawsze serwisowana na czas, wszystkie wymiany olejów i płynów robione bez opóźnień.
NIGDY nie miała stłuczki ani jakichkolwiek przygód na drodze, czego sam jestem świadkiem.
Na całości oryginalny lakier - można sprawdzać miernikiem, który niczego nie wykryje.
W listopadzie 2024 lewe i prawe drzwi lakierowane do połowy po zlikwidowaniu ognisk rdzy wzdłuż dolnych krawędzi.
UWAGA! Łada posiada świeżo zrobiony przegląd techniczny (4 marca) oraz świeże OC wykupione na pół roku.
Wewnątrz praktycznie nie ma widocznych śladów zużycia.
Kierownica, przełączniki, siedzenia, tapicerka, podsufitka - wszystko bez śladów zużycia.
Nadkola założone fabrycznie, z nimi Niva była już kupiona.
Podwozie i progi nie posiadają żadnych ognisk rdzy.
Jedynie delikatnie rudy kolor pojawia się na łączeniach segmentów tłumika.
Poza pakietem fabrycznym założony został również elektryczny zamek, jednak pan lakierujący drzwi
przyznał się, że nie podłączył jednej wtyczki. Trzeba to zrobić we własnym zakresie.
Auto posiada również oryginalnie założony hak z podłączeniem elektryki do przyczepy.
Zapraszam do obejrzenia oryginalnych zdjęć, na których widać więcej szczegółów.
Osoby mocniej zainteresowane tematem mogą dostać większą ilość zdjęć, których tutaj nie dało się zaprezentować.
UWAGA!
PO WIĘKSZĄ ILOŚĆ INFORMACJI PROSZĘ DZWONIĆ POD NUMER 533 322 111.
Jestem pomocnikiem właściciela w tej sprawie i ew. umawiam na oglądanie.
Auto stoi w Brwinowie (za Pruszkowem), pod Warszawą.
>> TEL. 533 * * * 322 * * * 111 <<
PROSZĘ DZWONIĆ O NORMALNYCH PORACH - najlepiej w godz. 10 - 20.
Dziękuję i zapraszam!