ID: 296206 | Zgłoś nadużycie

GWARANCJA PRZEBIEGU I BEZWYPADKOWOŚCI ! ! !

Cena:
18 900 PLN Faktura VAT marża
Dodano
30 dni temu

Lokalizacja
Zgierz (łódzkie)
Cena:
18 900 PLN
Rok produkcji
2009
Nadwozie
SUV
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj paliwa
Diesel
Pojemność silnika (cm3)
2200
Moc (KM)
173
Liczba miejsc
5
Przebieg (km)
213000
Liczba drzwi
4/5
Kolor
inny
Klimatyzacja
manualna
dwustrefowa
Napęd
4x4
Uszkodzony
Nie
Kraj pochodzenia
Polska
Informacje dodatkowe
Bezwypadkowy
Pierwszy właściciel
zarejestrowany w Polsce
Wyposażenie bezpieczeństwo – pozostałe
Alufelgi
relingi dachowe
tempomat
centralny zamek
ABS
ASR
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
czujnik parkowanie tylne
ESP
Immobilizer
Isofix
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
poduszki boczne przednie
kurtyny powietrzne
poduszki boczne tylne
Wyposażenie - komfort i oświetlenie
elektryczne szyby przednie
elektryczne szyby tylne
elektryczne ustawianie lusterka
podgrzewane lusterka boczne
podgrzewane siedzenia przednie
przyciemniane szyby
tapicerka ciemna
wielofunkcyjna kierownica
wspomaganie kierownicy
światła do jazdy dziennej
światła przeciwmgielne
Wyposażenie - multimedia
radio fabryczne
CD
Bluetooth
Gniazdo AUX

Mazda CX-7 nie udaje terenówki. Producent mówi wprost: to auto ma łączyć frajdę z jazdy samochodem sportowym z funkcjonalnością crossovera lub SUV-a.


Wygląd obiecuje wiele. CX-7 sprawia wrażenie powiększonej RX-ósemki. Nadmuchane błotniki, duże wloty powietrza czy dach w kształcie łuku to typowe cechy coupe. Nie przypadły nam do gustu tylko tylne światła. Lampy w stylu „Lexus-look” to już miniona epoka.

Ameryka we wnętrzu

Mazda CX-7 powstała z myślą o rynku amerykańskim, nie dziwi więc spora ilość miejsca w środku, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Fotele również zdradzają pierwotne przeznaczenie auta – siedziska są szerokie, ale trochę za krótkie, a trzymanie boczne jest słabe. Cóż, na autostradzie to nie przeszkadza. Kokpit jest sportowo stylizowany, a obsługa bardzo prosta, mimo dużej liczby przycisków. Spasowanie materiałów jest dobre, ale jak dla nas – za dużo tu twardego plastiku. Cieszy za to dobre wyciszenie wnętrza i bogate wyposażenie, w którego skład wchodzi nagłośnienie Bose.

Twardo i z frajdą

Siądźmy za kierownicę. CX-7 prowadzi się przyjemnie i pewnie, z rzadko potrafi zaskoczyć małą podsterownością w zakręcie. W jeździe pomaga napęd na cztery koła. Niestety, nie jest on stały. Tylna oś wchodzi do gry w momencie utraty przyczepności przez przód. Zawieszenie jest dość twarde, a mimo to dobrze wybiera nierówności polskich dróg. Pod maską naszej Mazdy pracował silnik diesla o pojemności 2.2 l, który rozwijał moc 173 KM. Imponujący moment obrotowy na poziomie 400 Nm pozwala na sprawne wyprzedzanie i pozwala zapomnieć o przyspieszeniu do setki w 12 sekund. Przy spokojnej jeździe CX-7 spali 9 l oleju napędowego na 100 km. Jeśli jednak będziemy traktować ją brutalnie, w baku powstanie wir, który błyskawicznie wciągnie całą zawartość.

Mazda nie kłamała. CX-7 daje dużą frajdę z jazdy i jest praktyczna. Może nie jest tak sportowa jak coupe, ani tak pojemna jak van czy duży SUV, ale to naprawdę dobry kompromis. Kompromis, który kosztuje 160 tysięcy złotych.
Cena:
18 900 PLN
Wyślij wiadomość
Ogłoszeniodawca
P.P.H.U BBS AUTO-HANDEL-KOMIS Marek Pawlikowski
+48 600 Wyświetl numer
Lokalizacja
łódzkie, Zgierz
ul. Długa 165
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem